Trajikomik bi durum E bi zahmet 8 bin lira aliyorlar yapsınlar. Büyük sorumlulukmuş, sen hiç asgari ücrete günde 12 saat güneşin altinda çalıştın mı? Her işin zorluğu ayrıdır tabi'de bu kadar çok büyük bir işmiş gibi abartılmaya gerek yok.

Adamlar ilana koyuyor, satiyor komisyonunu aliyor. Benim çevremdede var, en uygun kelepir acil sıkışan müşterileri olunca kendileri aliyor üzerine 3-5 ay sonra 40 50 bin koyup arsayi satiyor. Komisyon sadece tek gelirleriymiş gibi konuşmamak lazim.