erayaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldıkları işleri sahibindene yüklüyorlar. Sonra emlakçıyım
Evet, aldıkları işleri sahibindene yüklüyorlar, sahibindene en küçük paket için 4000 TL veriyorlar, ofise kira veriyorlar, araç masrafları var, müşterilerin getir götürlerini yapıyorlar, kiralamalarda büyük bir sorumluluk alarak sözleşmeye imza atıyorlar, satışlarda büyük sorumluluklar alarak aracılık yapıyorlar, satış işlemi gerçekleştiği ana kadar ve sonrasında alıcının ve satıcının yanlarında bulunuyorlar. sonra emlakçıyım. Çok basit değil mi?