osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayda 20-30k alanlar gariban mı oluyor. Bazı şirketler reklamlarini youtuberlara yaptırıyordu. avrupada ve abdde youtuberlardan vergi alınmıyor deme çok gülerim

Eski bir youtuber olarak söylüyorum Quiz partner kapananlari odemeyecegi zaman üstüne yattığı 1 aylik para sadece Türkler için 2 milyon dolardan fazlaydı. Gerisini siz düşünün
Boşver böylelerini reis ya. Direk bir işi siyasi olaya bağlarlar.