Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Posta'da da bu haber çıktı. Sarayın elektrik parasını gariban Youtuberlardan çıkarmasınlar da...

http://www.beybut.com/youtube-kanal-...ergi-odeyecek/
Ayda 20-30k alanlar gariban mı oluyor. Bazı şirketler reklamlarini youtuberlara yaptırıyordu. avrupada ve abdde youtuberlardan vergi alınmıyor deme çok gülerim

Eski bir youtuber olarak söylüyorum Quiz partner kapananlari odemeyecegi zaman üstüne yattığı 1 aylik para sadece Türkler için 2 milyon dolardan fazlaydı. Gerisini siz düşünün