konuyu açana şimdiye kadar birşey yazmamışssınız.. söylediklerini kabul etmiş oluyorsunuz. , değilse . nerde belgeleriniz dememişsiniz. sonra gelmiş bana hitaben yazı yazıyorsunuz.
Konuyu yazan kendi kendine yazsın dursun üyelerin bir de bu şekilde araştırmadan destek çıkması bana garip geliyor ben çıkışım budur. Neyse araştırmadan bir şeye destek ve köstek olmayın vesselam