Öncelikli merhaba arkadaşlar, bir arkadaşım 2 yıl kadar önce bir arkadaşına yardım olsun diye avon 'a üye olmuş 6TL gibi bir kayıt ücreti vererek ama bu kayıttan sonra tek bir ürün dahi sipariş etmemiş. Bugün evine linkte göreceğiniz icra kağıdı gelmiş. Ön bilgilendirme gibi birşey sanırım ödemezseniz bunlar gelir başınıza diye.
Anlamadığım kısım ise şu biz bunu ödemek zorunda mıyız herhangi bir hizmet satın almadık sadece üyelik kaydı başlangıcımız oldugu için, ücret mi kesmişler bize.
İkinci olarak borcumuzun şu kadar olduğuna ne zaman kadar vaktimiz olduğuna dair hiçbir emare yok.
Daha önce başına gelmiş olan varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Dikkat edilmesi gereken daha önce hiçbir şekilde sipariş yapılmamış firmadan, yani siparişten kalan bir borç değil bu.
https://i.hizliresim.com/4lp3z4.jpg