işin garip kısmıda hep bu olmuştur

gümrük müşavirleri tam bir kazıkçı
yazmış olduğunuz listede ardiye ve ordino parası ödediğiniz belirttiniz

ordino ücretinin ne olduğunu bildiğinizi varsayarak bir kağıt parçasına 200 TL verdiğinizi hatırlatırım ve bu parayı gümrükçü almıyor sizin malzemeyi getirdiğiniz nakliyeciniz alıyor
şaka bir yana oldum olası kötü bir namımız olmuştur gümrükçü olarak
evet öyle fakat fazla vergi çıkarıyorlar ben 900 TL hallederken firma 1616 tl masraf çıkardı