ceeker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işin garip kısmıda hep bu olmuştur gümrük müşavirleri tam bir kazıkçı

yazmış olduğunuz listede ardiye ve ordino parası ödediğiniz belirttiniz ordino ücretinin ne olduğunu bildiğinizi varsayarak bir kağıt parçasına 200 TL verdiğinizi hatırlatırım ve bu parayı gümrükçü almıyor sizin malzemeyi getirdiğiniz nakliyeciniz alıyor

şaka bir yana oldum olası kötü bir namımız olmuştur gümrükçü olarak
evet öyle fakat fazla vergi çıkarıyorlar ben 900 TL hallederken firma 1616 tl masraf çıkardı