2 sene önce evga.com üzerinden ekran kartı almıştım, kargo gümrüğe geldi ups ile, sonrasında ups'in kendi gümrükleme işlemlerini yapan ünsped gümrüklemeyi yaptı, ürünü çekmeleri için vekalet verdim, gümrükten ürünü çektiler 2 gün içinde sonra kendi depolarına aldılar, sonrasında bir evrakta sorun çıktı 1 gün geç gönderdiğim için 80 tl ardiye ücreti çıkartmışlardı. Ayakkabı kutusu kadar birşeydi altı tarafı Müşavirlik hizmeti ve vergiler içinde 350 tl ödemiştim.