TurkishServerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizzat kendim yaptım bu anlatlanlar işin basit kısmı ve bu kadar kolay değil

Ek olarak şunları eklemek istiyorum

* Avrupa dışından gelirse %20 Vergi.
* Ardino Ardiye Ücretleri
* Fedex ile alıyorsanız istanbulda oturmuyorsanız 100 TL civarı taksi parasını hazırlayın.
* Gümrük müşavirleri tam bir kazıkçı.

Resimde Teklif almıştım fiyatına siz bakın artık. + Noter Vekalet 200 TL

işin garip kısmıda hep bu olmuştur gümrük müşavirleri tam bir kazıkçı

yazmış olduğunuz listede ardiye ve ordino parası ödediğiniz belirttiniz ordino ücretinin ne olduğunu bildiğinizi varsayarak bir kağıt parçasına 200 TL verdiğinizi hatırlatırım ve bu parayı gümrükçü almıyor sizin malzemeyi getirdiğiniz nakliyeciniz alıyor

şaka bir yana oldum olası kötü bir namımız olmuştur gümrükçü olarak