dün fransız kanalından Türkiye maçını izlerken golümüzü kaydettim daha sonra üst kısımdan kanal logosunu falan kestim bir çok maç özetinde görmüşsünüzdür o şekilde yapıyorlar, ama telif hakkına takıldım. Başka bir yerden indirmediğim halde nasıl takıldı anlamadım. Ne yapmam gerekiyor. Elimde tv kartı var hd olarak video kaydı yapabiliyorum bunları değerlendirmek istiyorum ama deneme amaçlı bir kaç video yükleyim dedim ne kadar izlenme olacak v.s