Ben de 3 yıllık bırakma sürecinin ardından tekrar başlayalı yaklaşık 2 ay oldu bırakmak gibi bir niyetim yok şimdilik. Sizi tebrik ediyorum büyük bir adım atmışsınız, bırakacak olanlara ise kolay gelsin.