se_video adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Küfür mü. Küfür konusunda sizler daha deneyimlisiniz. Yeri geldiğinde müşterilere ettiğiniz küfürleri biz çok iyi biliriz. Muhatabım değilsiniz artık. Özelden de rahatsız etmeyin. Şikayetinizi de etmişsiniz zaten. Siz bugün dilekçe verip şikayetinizi ettiğinize göre ben de şikayetlerime devam edeceğim. Ha arada bir fark var. Sizin şikayetleriniz hayali, benimkiler gerçek İyi günler
Şikayetler sadece burada değil , adli bi bedeli de olacak yaptığınız terbiyesizliğin.