se_video adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dalga geçer gibi bir de "iletişime geçerseniz mağduriyetinizi gideririz" diye yazmışlar buraya. Hadi dedim son kez inanayım iletişime geçeyim. İletişime geçtim, 2 günde zar zor iademi yapacaklarını söyledir. Ama 20 TL iade yerine 16 TL iade yaptılar. Dalga geçer gibi 4 TL kesinti yapıp iade ettiler. Ucuzluğa aldanıp burdan hizmet almayın. Bu arada "çok abartıyorsunuz, aşt tarafı şu sorun. çözerler" falan gibi mesaj atanları gördüm. Evet sizin açınızdan öyle gelebilir. Başına gelen anlayabilir sadece bu durumu. Dışardan göründüğü gibi değil bu işler ne yazık ki.
Bize gelip hakaretler küfürler yağdırın , kurşunlu bilmemneli tehditler savurun sonra mağduriyet diyip milleti kandırmaya çalışın çok güzel