Jackson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonrada insanların hesapları üzerinden kazanç elde edelim hmm gayet adilce bi yaklaşım

https://www.r10.net/twitter/1614403-t...m-firsati.html
Senin deckinde bulunan hesabımdan geçtiğin dmleride atayım mı?
Yazdığımda cevap vermediğin günden bahsediyorum