Bende enpara yi aktif ettiğim de şakasına kredi çekeyim lap diye kredi çıkmıştı tabi onları ödedik , yeni bi tane daha çektik 6 taksit kaldı. Ne güzel iste bir tik ile kredi çekebiliyorsun , kolaylık sağlıyor. Burada birşeyi alaycı olarak aktarmak istemişsin, şubeye gidip -2-3 saatin harap olması daha mı iyi yani ?


Sent from my iPhone using Tapatalk