Şikayet edebilirsiniz, şikayet sırasında zaten ifade verdiğiniz için sürekli olarak ifadeye çağrırılmazsınız. Dava süresi uzar filan diye de vazgeçmeyin, Kısa sürede sonuçlanacaktır.