incir e gir ayvayı ye :d hepsiburadai sahibinden, gg, mediamark ve moda siteleri vb parsellenmiş siteler varken kimse sizin ne oldugunuz belli olmayan siteden alışveriş yapmaz onu geçin .. ulan biz öyle bir milletizki 10 tl ye ucuz kulaklık alcak olsak bile gider vatandan alırız mahalle bilgisayarcı dükkanı dururken bile .. o yüzden incir muhabbeti fiyasko benim şahsi fikrim bu işten bi cacık olmaz bide demişler herşeyinizle biz ilgileneceğiz ürün satıldı da fatura şeysi kaldıydı ..