buraksgln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script ***** olduğunu sadece 2-3 kod ile mi anlıyacaksınız lütfen boş yapmayalım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:29 -->-> Daha önceki mesaj 01:37:19 --

Tartışma yaratmayın ve konuyu baltalamayın.
farkettiysen orda kod yok sadece dosya isimleri mevcut.