Peki engelleme yaparken,, reklam gösterim yüzdesi / kazanç yüzdesi oranını ne şekilde göz önünde bulundurup engelleme yapıyorsunuz arkadaşlar? Yani şu oranlara göre engelleme yaptım ve faydasını gördüm dediğiniz önerisi olan var mı genel bilgi anlamında?