Valla hocam ben bu sekilde 3 tane laptop yaktım en sonunda kasaya geçtim. Birincisi pcnin fanı yetersiz oluyor, tek fan koyuyorlar ve genelde tabanından cıkış veriliyor ve kapalı kalıyor sonucuda bu sekilde oluyor. Yandan cıkışlı pclerde mevcuttu bende ama durum yine aynı sonuçlandı. Olayın özeti orta derece bi laptop aldıgın zaman ( 8-16gb ram 3-4 gb ekran kartı vs ) yinede kurtarmıyor ısındıktan sonra. Başlarda sadece ısınır zaman geçtikte kendini kapatır ve sonuc olarak benim basıma geldiği gibi ana kartın yanar çöpe atarsın. Sana tavsiyem direk kasa al fan konusunda kafan rahat olsun istenildigi zaman özelliklerinide yükseltme sansın var bunu bılıyosun zaten. Özellikle LoL ve son cıkan oyunlar gibi bişeylerde kullanıyosan şiddetle kasa öneririm laptopların her markasından uzak durun oyun konusunda. Ha ekstra oyun harici bi laptop olsun istedigim yere götüreyim vakit geçireyim diyorsan da Macbook air al kafan rahat olsun. En düşük özelliklisi bile( 4gb ram 128 gb ssd ) laptopları 2 ye katlar. Apple'ninde kötüsü olmaz zaten Bende tercihimi bu sekilde yaptım Laptop olarak Macbook air ve oyun için kasa. Şükür 4 senedir kasada problemim olmadı. Önerebileceğim şimdilik bu sekilde kolay gelsin