Merhaba arkadaşlar forumda çoğu kişinin galeri sistemi yüzünden spam cezası aldığını duydum, bu sorunun bir çözümünü bulan varmı_?
Not: Ben sitemi daha yeni açtım fakat 20 30 fotoğraf ekliyorum galeri şeklinde başlıksız olarak. Ceza yemek istemediğim için öneri almak istedim.
Fotoğraflara tek tek açıklama girmek dışında önerisi olan veya işe yarıyor diyen varsa yazsın lütfen