AvukatArif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun hocam. Ekmeğimize taş koymak olsa da bu tür bir dava da avukat tutmanıza çok da gerek yok. Öncelikle burada önemli olan husus tespit yapılması ki sizin anlatımınız ve dava açılması sebebiyle bu tespit net olarak yapılmış olarak görünüyor. Bilişim suçlarında ana mantık erişim hakkı olmayan sisteme izinsiz girişle suçun tamamlanmasıdır. Siz dosyada ilk celsede katılma talebinde bulunun. Gerisinin mahkeme kendiliğinden halledecektir. Her duruşmaya gitmek zorunda da değilsiniz. Sadece ilk celsede mahkeme müşteki olarak sizin ifadenizi alıp şikayetinizin devam edip etmediğini soracak bu konuda şikayetim devam ediyor demeniz ve katılma talebim vardır demeniz yeterli olur. Sonrasında dosyaya karşı tarafın verdiği ifade ve savunmalara göre bir dilekçe vermek gerekir o konuda da yardımcı oluruz.
Ttnet beni ocak ayında aradıydı sizin almadığınız belirlendi dava sonucuna göre paranız iade edilecektir gibilerinden hocam. Dava deyince insan bi korkuyor bu güne kadar savcılığa gitmiş değilim