s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya hakim kimse yok mu arkadaşlar
Yazılım açık kaynak mı olacak ? yoksa paket kabul ediyormusunuz açık kaynak olacaksa bütçeniz nedir ?