Arkadaşlar eski sitemi yeni domainn e yönlendirdigimde spam cezası alıyorum acaba neyi yanlış yapmış olabilirim dicem ama bundan 3-5 ay evven gene 301 yönlendirmesi yapıyordum ve ceza yemiyordum sorun nedir acaba bilgisi olan varmı?