ben çalışıyorum destek bazlı sıkıntılar yaşıyorum bilginiz olsun.
internetbilişim ilede çalışıyorum destek konusunda anında dönüş yapıyorlar.
fakat owrotech firmasından yanıt alana kadar müşterime türlü türlü yalanlar söylemek zorunda kalıyorum
ama aldığım resellerin kalitesinden memnunum. gayet hızlı.

edit: ayrica telefon numaraları çalmasına rağmen açtıklarını görmedim daha hiç