AvukatArif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun hocam. Ekmeğimize taş koymak olsa da bu tür bir dava da avukat tutmanıza çok da gerek yok. Öncelikle burada önemli olan husus tespit yapılması ki sizin anlatımınız ve dava açılması sebebiyle bu tespit net olarak yapılmış olarak görünüyor. Bilişim suçlarında ana mantık erişim hakkı olmayan sisteme izinsiz girişle suçun tamamlanmasıdır. Siz dosyada ilk celsede katılma talebinde bulunun. Gerisinin mahkeme kendiliğinden halledecektir. Her duruşmaya gitmek zorunda da değilsiniz. Sadece ilk celsede mahkeme müşteki olarak sizin ifadenizi alıp şikayetinizin devam edip etmediğini soracak bu konuda şikayetim devam ediyor demeniz ve katılma talebim vardır demeniz yeterli olur. Sonrasında dosyaya karşı tarafın verdiği ifade ve savunmalara göre bir dilekçe vermek gerekir o konuda da yardımcı oluruz.
Konu Dışı;

Bu tarz bir yazı görünce şaşırdım. Tebrik ederim sizi bu yardım sever tutumunuzdan dolayı.

Yanlış anlamayın ama avukatlar genelde danışmaya bile para istiyorlar... Hoş o adamlar da taş yiyecek değiller tabi. Benimde çok yakın bir arkadaşım avukat. Dertleştiğimiz zaman kendisine hak vermiyor değilim...

Zor bir meslek... Para mevzuları çok daha zor...