Dava açarsınız. Fakat ilgileneceklerini sanmıyorum. En son bi online dolandırıcılıktan dava açmıştım. 4 5 ay oldu haber çıkmadı. Umudum yok artık. Aradığımda 'da sırasına göre işleme konuyor fln diyorlar. Yalan dolan. Adalet denen birşey yok.
22 eylülde yazılan radar cezası için 7 ekimde tebligat gelmişti. 15 ekim gibi itiraz etmiştim. Mayısın başında sonuç gelmişti. 18 nisanda mahkemenin yapıldığı ve cezanın iptal edildiği yazıyordu.
Kimi kime şikayet ediyorsunuz diyenleri takmayın. Birşey bilmeden konuşan insanımız çok.