erayaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam ilk kez dava açıyorum ama. Sanki bana olayın üstünü kapatmaya çalışıyorlarmış gibi geldi
Yok hocam çook uzun sürüyor rahat ol elinde kağıtlarğn versa sorun yok ama elinde belge yıksa bilki dava açılmamğştır bile

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi