Sıra ile gidiyor herdava öyle zaten ilkkez dava açıyırsunuz sanırım ben açtım 7 ay sonramı ne dava başladı
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evet hocam ilk kez dava açıyorum ama. Sanki bana olayın üstünü kapatmaya çalışıyorlarmış gibi geldi