Arkadaşlar siyasi konuşmak falan istemiyorum lütfen yanlış anlamayın ama
Neden herkes bu kadar umutsuz yazıyor ya.

Bugün bizim ev sahibi diğer kiracıya diyor seni cıkartırım ama kimi kime şikayet edeyim
ortada adalet yok ki diyor bunu diyen adamda 20 senedir adliyede karılı kocalı memur.

Korkmaya başladım beyler.