2 yil önce 800 dolarlar seviyesinden 6 bitcoin aldim, sonradan hayal kirikligina ugradim ve biranda dip seviyleri gördü. Ancak hemen cikmadim, artik yatirim yaptigim parayi tamamen unuttum. simdi yine o seviyelere gelmek üzere. Muhtemelen ayni seviylere yakin tamamen bu isten cikacagim.

Bu isten kar saglanmak isteniyorsa kisa aralikalrla borsaya girip cikmak en mantiklisi. Yoksa uzun vadede cok sabir gerektiriyor.