samsung da karar kaldım hocam.Apple'ın bana göre en kaliteli telefonu 6s plus ve gold ancak onlarda fiyat bakımından şuan için bütçemi aşar.İlerki zamanlarda apple geçicem.Şuan için samsung j7 veya j5 alıcam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:38:09 -->-> Daha önceki mesaj 19:32:37 --
birde şu var arkadaşlar apple 6s 16 gb gold için 2.899 verilir mi yoksa onun yerine aynı işi gören samsung j7 899 tl mi alayım.Çoğu kişi ile görüştüm o kadar para verilmez.Sonuçta samsung androidde aynı işi görüyor diyor.Kararsız kaldım birazda.
Hocam konuyla mesajınızda tutarsızlık var zaten işimi görsün yeter diyorsanız hiç o kadar para vermeye gerek yok alın en ucuzunu