konu dışı belki ama şu zamanda ideasoft tan neden paket alınır anlamak çok zor..
seo desen bitmiş..sunucularında tutuyorlar esirsin.. ben elle tutulur hiç bir yanını göremiyorum..
herkes bizim gibi bu işleri bilmiyor dostum. ben sen almayız ama henüz daha mail adresi bile olmayan kişilerin çoğunlukla tercih ettikleri sistem bu oluyor...
yani işin özünde maalesef bilgisizlikten kaynaklanan bir durum.
hoş bilgili olup da uğraşmak istemeyen de bir o kadar insan vardır...