ideasoft vs gibi firmaları, işi bilmeyenler tercih ediyo kendim kullanmadım ama kaç kişiden duydu isem hep para tuzağı diyola hitin arttıkça para felan istiyolarmış yada sitede herhangi bir ufak işlem yaptırma talebinde bulunsan vs ben 5 yıldır e-ticaretle uğraşıyorum opencart kullanıyorum gayette yeterli okadar para vermenin alemi ne