Kalite diyorsan Apple.
Ben çok kalite aramıyorum diyorsan Samsung.
Samsung s2 s3 s4 s5 ve şuanda Note 4 kullanıyorum memnunum şarj çok iyi gidiyor (2yıllık olmasına ragmen).
Arkadaşlarımda Apple kullananlar şarj konusunda hepsi delirmiş şarjı çok kötü gidiyor power bankla geziyor hepsi.
Ve kısıtlamalardan hepsi dert yanıyor.
Kullanışlı degil bana göre Apple telefonları sinir bozucu geliyor bana.
Benim önerim SAMSUNG