yeryüzünün en anlamsız konuları bunlar.
- şimdi ben yüksek kazanmak istiyorum diye avukat sitesi açayım ?
çocuk oyuncağı mı bu işler ? günden güne çöplüğe dönüşen internet dünyasında hukuki sorumluluklarında günden güne arttığı düşünülürse ipini koparak hukuki site mi açmalı sırf çok kazanayım diye ?
Adsenseden kazanmanın tek bir yolu vardır ;
- bildiğiniz kategorilerdeki işi yapın bu tip konulara kulak asmayın.
Adam seracılık yapıyorsa sırf kazanayım diye avukatlık sitesi mi açacak ? yada herkes adsenseden kazanmak zorunda mı ? komik olmayın Allah aşkına devlet sırrı vermiş gibi başlık atılmıyor mu bir de deli oluyorum