Merhaba arkadaşlar ws sitesinde bundan 2 2 buçuk yıl önce dolandırıldığım ile ilgili konu açmıştım bu haftada elime dava davetiyesi ulaştı Aralık ayında da duruşma olacak . Olayı kısaca anlatmak gerekirse ttnet bana 450 TL'lik bir fatura ve 40'ar TL'den 10 taksitli bir fatura çıkardı ve toplamda 850 TL bir fatura ödettirdiler. Hesabımdan playstore'den ttnet faturası ile oyun alındığını söylediler ancak benim o zamanlar internetim kabloludu yani benim netten başkasının alması imkansız diye düşündüm ancak ailede küçük çocuk olmadığı için bu konunun üstüne gittim ve hatırlarsınız belki tek şifre olayı vardı o zamanlar öyle benim interneti kullanım hakkımı aldığını söylediler bende ip no v.s oyunun kim tarafından alındığını nereye gönderildiğini sordum bana cevap vermek yerine lafı dolandırıp durdular bende üsteleyince tel onayı ile alındığını teli istediğimde ise veremeyeceklerini söylediler bende sinirlenince bana git dava aç savcılıktan öyle alırsın bizden numarayı dediler bende o sinirle gittim dava açtım. Nihayetinde savcılığa verilen numaradaki kişi sahibinin olayla ilgisi olmadığının çalışanın kendisinin yaptığı bir hareket olduğu saptandı ve kendisi hakkında kamu görevini kötüye kullanmak ve bilişim hukukuna aykırı müdahale suretiyle haksız kazanç sağlamadan dava açıldı . Şimdi arkadaşlar benim ilk defa bir davam oluyor avukat v.s tutmasam bir şey olur mu ?