En iyisi kurumsal firmalar. Böyle yerler bizi mecbur zannediyor şimdi, gitmeyeceksin adam olacaklar. Öğrenciyim bir araba kiraladık arkadaşlarla direksiyonu düz tutunca yana gidiyordu vites sıkıntılıydı aynı sene ailemle bir araba kiraladık kurumsal firmadan yanlış hatırlamıyorsam daha az paraya çok daha yeni bir modele sahip bir araçtı.