Sitemdeki kayıt olma kısmında (sizde farkedersiniz üye olursanız) bir problem var. Üye ol butonuna bastıktan sonra herhangi bir eylem olmuyor. Yani sadece yükleniyor gifi çıkıyor. Bildirim olmuyor ama kayıt oluyor kullanıcı. Böyle olunca kullanıcı sistem bozuk sanıp çıkıyor halbuki kayıt oluyor. Daha önce böyle bir sıkıntı yoktu. Acaba neyi yanlış yaptımda böyle oldu. Teşekkürler şimdiden...
Site:
http://goo.gl/4E92If