ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlaşılmak ve muhalefet olmak istemem ama bu şekilde güven duyguları kayboluyor.
Tavsiyem ya kesin bir tarih vermeyin veya verilen tarihte bitirilsin. Bir çok kişi belki de projesini buna göre yaparken tarihlerin ertelenmesi hiç hoş karşılanmıyor karşılanması da beklenilmez.
İnşallah bekleyenlerin beklediklerine değer ama üzülerek söylemeliyim ki biraz da olsun hayal kırıklığına uğradım.
not: herhangi bir ücret yatırmadım ama son halini görüp belki alabilirim diyenler arasındayım.

Aynı fikirdeyim. Ben de temaya ön ödeme yapmayan ama sürekli takip eden alma durumu olan birisiyim.

Ayrıca buradan satışı yapılan temanın facebook üzerinden takip yönlendirilmesi hoş değil.

Umarım beklentileri ve beyleyenleri tatmin eder.