LM özellikle ilk leyla karakterinin değiştiği zamana kadar çok iyi gitti ondan sonra biraz beni soğuttu ama yinede efsanedir.
aynı firmanın şubat adlı diziside ilginç bir dizi sonu biraz lost gibi boş oldu ama
mutlu ol yeter efsane olabilecek kalitede bir dizi idi erken bitti izleyin yinede
eflatun flimin kısa flimleri var bir ikitane çok ilginç ve güzel olanları var içinde
diriliş ertuğrrulda çok güzel dizi ama süre uzatmak için bazen sıkıyor uzun diziye alışkınsanız izleyin derim

fox tv dizlerinden uzak durmanızı tavsiye ederim. hele bi unutma beni var kii