Konu
Hastane Personelleri Hakında Ne Düşünüyorsunuz?
04-06-2016, 00:39:32
#30
Metins
mehmeyabalak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kac senedir çalışıyorum bir kere bile bir hastayla terbiyesizlik yapmadım ama bana kligimdekilere yapilanlarin hic saymayiyim
GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Arada Bizim Gibi İnsanlar Kaynıyor Zaten