mehmeyabalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kac senedir çalışıyorum bir kere bile bir hastayla terbiyesizlik yapmadım ama bana kligimdekilere yapilanlarin hic saymayiyim

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Arada Bizim Gibi İnsanlar Kaynıyor Zaten