Bu Size Hastayı Azarlama Hakkımı Veriyor?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:09 -->-> Daha önceki mesaj 00:33:04 --
Hocam Herkesin Karakteri Farklı,Huzursuzluğu Pek Sevmiyorum.Bünye Kaldırmıyor
Kac senedir çalışıyorum bir kere bile bir hastayla terbiyesizlik yapmadım ama bana kligimdekilere yapilanlarin hic saymayiyim
GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi