Ben saglik memurum nobetlerim 16-08 oluyor geceleri 16 saat çalışıyorum yeri geliyor oturmayi gec yemek bile yiyemiyoruz
GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu Size Hastayı Azarlama Hakkımı Veriyor?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:09 -->-> Daha önceki mesaj 00:33:04 --
doktora ben böyle soru sorucam ve doktor bana bağırıcak?
adamı narkozsuz ameliyat ederim..
Hocam Herkesin Karakteri Farklı,Huzursuzluğu Pek Sevmiyorum.Bünye Kaldırmıyor