Hocam, ben bir sağlıkçıyım ve size net anlatıyorum birincil ağızdan durumu.

Bir seviye piramidi çizilse

En altta hastalar, bir üstünde hastane personelleri, 5812381582138 kat üstünde de doktorlar bulunuyor. Doktorlar kendini öyle bir şey gibi görüyor ki, inanmazsın sanki dünyada tek yani bulunmaz nimetsiniz sanki öyle bir hava ego var ki tavanlarda geziyor. Özel hastanede pek bulamazsın ama acil doktoru olsun hastane doktoru olsun genelde böyle. Ha istisna var mı var tabi ne tanıdığım doktorlar var şeker gibi ama genele baktığımızda çoğunluk egoist.