@Metins;
keşke bizim hastaneye gelsen her türlü yardım ederdim. aynı gün mr tomografi vs.. herşeyini hallederdik.
ama ben seni seviyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:05:25 -->-> Daha önceki mesaj 22:04:05 --
ve maalesef sağlık bakanlığı değil doktor bakanlığı demeliyiz. doktor dışında kalan tüm çalışanlara hizmetçi muamelesi yapılıyor. evet
Hemen Bitlise Taşınıyorum