@Metins;
keşke bizim hastaneye gelsen her türlü yardım ederdim. aynı gün mr tomografi vs.. herşeyini hallederdik.

LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastane personeli, banka personeli, adliye personelini sevmem.
ama ben seni seviyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:05:25 -->-> Daha önceki mesaj 22:04:05 --

English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkemizdeki sistem bozuk.Adamlar günde tonlarca hastaya bakıyorlar.Üstüne nöbet tutanlar var.Sinirleri normal olarak yıpranıyor.1 dakikada 1 hastaya teşhis konulabilen bir ülkede yaşıyoruz.Sağlık sistemi bozuk.
ve maalesef sağlık bakanlığı değil doktor bakanlığı demeliyiz. doktor dışında kalan tüm çalışanlara hizmetçi muamelesi yapılıyor. evet