jabag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burdan bu anlaşılmıyor mu?
Hayır anlaşılmıyor. Ben sana diyorum ki siten iyiyse adwords reklamı ver. Giren bir daha girer ve yükselme yaşarsın iyi değilse zaten yükselme yaşamazsın.

Senin 100 kişi ile manuel yapacağın işlemde siten iyide olsa kötü de olsa siteni iyi gibi göstereceksin ve yükselme yaşayacaksın ama dışarıdan ziyaretçi gelmeye başladığında iyi mi kötü mi belli olacak ve sıralamada tekrar kötü düşeceksin belki daha alt sıralara.

Şimdi dediğimi net anlamışsındır umarım.