Konu
Hastane Personelleri Hakında Ne Düşünüyorsunuz?
03-06-2016, 17:33:33
#21
Temajet
Ülkemizdeki sistem bozuk.Adamlar günde tonlarca hastaya bakıyorlar.Üstüne nöbet tutanlar var.Sinirleri normal olarak yıpranıyor.1 dakikada 1 hastaya teşhis konulabilen bir ülkede yaşıyoruz.Sağlık sistemi bozuk.