Ülkemizdeki sistem bozuk.Adamlar günde tonlarca hastaya bakıyorlar.Üstüne nöbet tutanlar var.Sinirleri normal olarak yıpranıyor.1 dakikada 1 hastaya teşhis konulabilen bir ülkede yaşıyoruz.Sağlık sistemi bozuk.