Birisi adana - birisi et şiş ikisi de ayrı güzeldir ama acı sevmeyen birisi adana yemez et şiş yer
ikisi de efsanedir, ikisi de üç tekrar atsam da arada kendini izletir ama leyla ile mecnun behzat ç'den sonra iyi gelir mi cevabını seni tanımadığımız için vermemiz zor olur.
Kimisine absürt komedi olayı saçma gelir ve anlamsız dizi der geçer, izlemez. İzleyen birisi de ilk bölümünden beri saçma diyenlerin aksine absürt olmasından dolayı severek izler. Tercih meselesi